Ehsaan Faramosh

ڈرامہ ریویو: “ایحسان فراموش”

“ایحسان فراموش” ایک پاکستانی ڈرامہ سیریز ہے جس کا سفر تنگ آیا اور کئی جذبات کو چھوا. یہ ڈرامہ یونان مالک کی کہانی پر مبنی ہے جو اپنی محنت اور تقدیر کے خوابوں کو پورا کرنے کے لئے کوشیش کرتا ہے.

شروع ہوتے ہی ہمیں معاشرتی مسائل کا سامنا کرنا پڑتا ہے جو ایک غریب خاندان کو اپنی روزگار کے لئے ایک نئی شہری زندگی میں چلنے پڑتا ہے. ماں باپ کی موت کے بعد، یونان کو اپنے چھوٹے بھائیوں کی مدد کرنی پڑتی ہے اور وہ اپنے خوابوں کو پیچھا کرتا ہے. اس کا سفر مشکل ہوتا ہے اور اس میں کئی رخصتیں آتی ہیں.

ڈرامے کی کہانی بہت ہی قوی ہے اور اس نے معاشرتی مسائل کو بڑی توازن سے پیش کیا ہے. ایسا لگتا ہے کہ یہ ڈرامہ ایک اہم پیغام دینے کا پندرہ ہوتا ہے، جس میں ہمیں اپنے خوابوں کو پورا کرنے کے لئے محنت کرنے کی اہمیت سکھاتا ہے.

اداکاری کے پہلو میں ہمیں علی رضا میں بھیج دی جاتی ہے، جو یونان کے کردار کو نمایاں کرتے ہیں. ان کی ماہریت اور انتہائی انسانی اداکاری کا سپرد خیال ہے. اداکارہ مرجانہ نور بھی اپنے کردار میں جذبات کو بہترین طریقے سے ظاہر کرتی ہیں.

ڈرامے کی ڈائریکشن اور تصویری شیڈز بھی اس کی تعریف کے لائق ہیں. دیگر فنی مواصلت، جیسے موسیقی اور تدوین، بھی اس ڈرامے کو ایک خوبصورت اور قابل دیکھائی بناتی ہیں.

کل کے طور پر، “ایحسان فراموش” ایک دل چوسنے والا ڈرامہ ہے جس نے خوابوں کی تلاش میں جواں ڈال دی ہے. اس کی کہانی، اداکاری، اور فنی جانب سے یہ ڈرامہ ایک شاندار تجربہ فراہم کرتا ہے. اسے دیکھنے کا شدید اور یقینی طور پر اہم ہوتا ہے.

1 COMMENT

Leave A Reply

Please enter your comment!
Please enter your name here