گمشدہ طوطا

ایک دن کا قصہ ہے جب ایک چھوٹے سے گاؤں میں ایک پیارا سا طوطا رہتا تھا۔ یہ طوطا بچپن سے گاؤں کے بچوں کے

ساتھ کھیلتا اور ان کے ساتھ وقت گزارتا تھا۔ اس کے خوبصورت رنگین پریوں کو دیکھ کر گاؤں کے لوگ بہت متاثر ہوتے تھے۔

ایک روز، طوطا اپنے دوستوں کے ساتھ ایک درخت کے نیچے کھیلنے گیا۔ وہ سب کھیل رہے تھے کہ اچانک ایک بڑی آندھی آئی اور سب اپنے گھروں کی طرف دوڑ پڑے۔ طوطا بھی اپنے دوستوں کی طرح درخت کی جڑوں کی طرف دوڑا، لیکن اس آندھی میں اسے گم کر دیا گیا۔

طوطا اب اکیلا تھا، اور وہ اپنے گاؤں کا راستہ نہیں جانتا تھا۔ وہ بہت پریشان تھا اور اکیلا پھرتا پھرتا کسی جنگل میں آ پہنچا جہاں کی طرف سے اجنبی طیور کی طرح دیکھا۔

اس جنگل میں ایک پرندہ تھا جو طوطوں کا راجا تھا۔ وہ پرندہ طوطا کو دیکھ کر بہت خوش ہوا اور اس نے طوطا کو اپنے پاس بلانے کی دعوت دی۔

طوطا نے پرندے کی دعوت قبول کی اور وہ اس کے ساتھ جنگل کے دل کی طرف روانہ ہوئے۔ وہ دنیا کی خوشبو کو اور طیور کی آوازوں کو نئی طرح سے محسوس کر رہا تھا۔

پرندے کی ریاست میں طوطا نے اپنی زندگی کو نئے رنگ دینے کا فیصلہ کیا۔ وہ سب کو اپنی خوبصورتی اور اپنی انتہائی خوشبو سے محبت کرنے لگا۔

یہ کہانی ہمیں یہ سکھاتی ہے کہ کبھی کبھی زندگی میں ہم کوئی چیلنج سامنا کرتے ہیں، لیکن ہمیں امید اور جذبے سے اپنے مقصد کی طرف بڑھنا چاہئے۔ اپنی جیون کو نئے رنگ دینے کے لئے ہمیں کبھی بھی موقعوں کو استعمال کرنا چاہئے اور دوسروں کی مدد کرنے کا موقع بھی ہمیشہ استعمال کرنا چاہئے۔

Leave A Reply

Please enter your comment!
Please enter your name here