چیونٹی اور ٹڈڈی کی کہانی

ایک دن کی بات ہے کہ ایک جنگل میں ایک چیونٹی اور ایک ٹڈڈی دوستی کر لیتے ہیں۔ چیونٹی اور ٹڈڈی ایک دوسرے کی خوشبوداریوں کو پسند کرتے ہیں اور دونوں ساتھ وقت گزارنے کا لطف اٹھاتے ہیں۔

ایک دن، جنگل میں ایک بڑی آندھی آتی ہے۔ آندھی کی تقریباً تمام جنگل کو اپنی طرف کھنچ لیتی ہے۔ جنگل کے درخت ٹکڑے ٹکڑے ہوجاتے ہیں اور جنگل کا دنیا بھیک گئی ہوتی ہے۔ چیونٹی اور ٹڈڈی بھی پریشان ہو جاتے ہیں کیونکہ انہیں کھانے کی پسندیدہ چیزیں تلاش کرنی پڑ رہی ہیں۔

چیونٹی بولتی ہے، “یہ آندھی نے ہماری زندگی کو برباد کردی ہے۔ کچھ کرنا ہوگا تاکہ ہم پھر سے اپنی خوشیوں کو واپس پال سکیں۔”

ٹڈڈی سوچتا ہے اور کہتا ہے، “ہمیں ایک دوسرے کی مدد کرنی چاہیے۔ اگر ہم ایک ساتھ کام کریں تو ہمیں آسانی سے خوراک کی تلاش میں مدد مل سکتی ہے۔”

چیونٹی اور ٹڈڈی ایک ساتھ مل کر کام کرنے کا فیصلہ کرتے ہیں۔ وہ ایک ساتھ درختوں کے نیچے جا کر جھومتے ہیں اور ایک چھوٹی سی غار بناتے ہیں جس میں انہیں پناہ مل جائے۔

آندھی کی طرف سے آنے والی تبدیلیوں کا سامنا کرنا مشکل ہوتا ہے، مگر چیونٹی اور ٹڈڈی کی مضبوطی اور دوستی کا سہارا ہوتا ہے۔ وہ ایک دوسرے کی مدد کرتے ہیں، اپنی تانتے کی بجائے ایک ساتھ کام کرتے ہیں، اور جنگل میں خوراک کی تلاش میں کامیاب ہوتے ہیں۔

کچھ دنوں بعد، آندھی کی طرف سے ایک اور آندھی آتی ہے، مگر چیونٹی اور ٹڈڈی اب پریشان نہیں ہوتے۔ وہ اپنی دوستی اور ایک ساتھ کام کرنے کی مضبوطی کے ساتھ ہر مشکل کو پاس کرتے ہیں۔

اس کے بعد، جنگل کا دنیا پھر سے خوشی سے بھر جاتا ہے اور چیونٹی اور ٹڈڈی کی دوستی کی کہانی جنگل کے حسن کی ایک مثال بن جاتی ہے۔

اس کے بعد، جنگل کے درختوں کے نیچے ایک چھوٹی سی غار میں چیونٹی اور ٹڈڈی ہمیشہ ایک ساتھ رہتے ہیں اور ان کی دوستی ہر مشکل کو پاس کرتی ہے۔

یہ کہانی ہمیں یہ سکھاتی ہے ک

ہ دوستی اور ایک ساتھ کام کرنے کی طاقت ہمیں ہر مشکل سے نکل کر زندگی کو خوشیوں سے بھر دیتی ہے۔

Leave A Reply

Please enter your comment!
Please enter your name here