جنگل میں منگل

ایک بہت ہی خوبصورت جنگل تھا جس میں ہر قسم کے جانور اور پودے پائے جاتے تھے۔ اس جنگل کا مشہور ترین جانور منگل تھا۔ منگل ایک بڑا اور شیر جیسا جسمانی بنا تھا، لیکن اس کا دل بہت نرم تھا۔ وہ ہمیشہ دوسروں کی مدد کرتا اور سب کے ساتھ اچھا سلوک کرتا۔

ایک دن، جب منگل جنگل کی سیر کر رہا تھا، وہ ایک پیغام پائے۔ پیغام میں لکھا تھا کہ جنگل کو کسی خطرناک شیر کی طرف سے خطر ہو سکتا ہے۔ منگل نے فوراً اپنے دوستوں کو بتایا اور مل کر تیاری کرنے کا فیصلہ کیا کہ وہ خطرناک شیر کو روکنے کے لئے جنگل کی حفاظت کریں گے۔

منگل اور اس کے دوست جنگل کی تعمیریں بنانے لگے، تاکہ جانوروں کو امن میلے۔ وہ مشترکہ تلاش کرنے کے لئے رات کے وقت شیر کی پیشی راہوں کو پیش کرنے لگے۔

چند دنوں بعد، ایک روز شیر جنگل آیا۔ وہ جنگل کے جانوروں کو ڈرا رہا تھا اور ان کو زخمی کر رہا تھا۔ منگل اور اس کے دوستوں نے شیر کو روکنے کی کوشش کی اور ایک مضبوط جنگ لڑی۔

جنگ طویل اور مشکل تھی، لیکن منگل اور اس کے دوستوں کی ایک ساتھیت نے شیر کو شکست دی۔ شیر افسوس سے بھرا ہوا جنگل چھوڑ کر گیا اور منگل کی جماعت جنگل کو سلامتی سے رہنے دی۔

منگل اور اس کے دوستوں کو جنگل کا شہرت مل گیا کہ وہ جنگل کی حفاظت کرنے کے لئے ہمیشہ تیار رہتے ہیں۔ وہ اپنے ایمانداری اور دوستانہ مواصلات کی بنا پر جنگل کے سب جانوروں کے لئے قدومی بن گئے۔

یہ کہانی ہمیں یہ سکھاتی ہے کہ ہمیشہ دوسروں کی مدد کرنا اور اچھا سلوک کرنا ایک نیکی ہوتی ہے، اور اس سے ہمیشہ کامیابی حاصل ہوتی ہے۔ جیو منگل! جیو جنگل!

Leave A Reply

Please enter your comment!
Please enter your name here