بلیک ٹیبل لیمپ کی کہانی

یہ کہانی ایک چھوٹے سے شہر میں واقع ہے، جہاں کی راتیں بہت ہی سنسان اور تنہا ہوتی تھیں۔ اس شہر میں ایک عام گھر کے اندر، ایک چھوٹی سی کمرے میں ایک خوبصورت بلیک ٹیبل لیمپ پر کچھ خوشبو اور روشنی فیل ہوتی تھی۔

یہ بلیک ٹیبل لیمپ ایک بے تناؤ اور بے نام کمرے کا حصہ بن گئی تھی۔ اس لیمپ کا جسم سادہ اور شفاف شیشہ سے بنا تھا جس کے اندر کچھ خوبصورتی کی مثال نہ تھی، لیکن جب یہ روشن ہو جاتی تو اس کی جگہ کچھ خوشبو اور تصویری زندگی آجاتی۔

ایک دن، ایک جوان لڑکا جس کا نام علی تھا، اس کمرے میں گیارہ سال کے ہوتے ہوئے واپس گھر آیا۔ علی نے اس کمرے کو کئی سالوں بعد پھر دیکھا، اور اس کی نظر بلیک ٹیبل لیمپ پر پڑی۔

لیمپ کی روشنی کے نیچے بیٹھ کر، علی نے اس کی خوشبو کی محبت کرنے لگا۔ وہ لمحے لمحے اس کے قریب جاتا، اس کو دیکھتا، اور اس کی روشنی میں اپنے خوابوں کو دیکھتا۔ اس کمرے کی خوشبو اور بلیک ٹیبل لیمپ کی روشنی نے علی کے دل کو چھوا دیا۔

علی نے اپنی ماں سے کہا، “ماں، میرے پاس آیا ہے ایک بہت ہی خوبصورت چیز۔ ایک بلیک ٹیبل لیمپ ہے جو کمرے کو ایک نئی زندگی دیتی ہے۔”

ماں مسکرا کر کہنے لگی، “واہ! علی، تم نے کمرے کو بہت ہی خوبصورتی سے سجایا ہے۔”

علی نے اپنی ماں کو لیمپ کی خوشبو کی محبت بتائی اور وہ کیسے اس کی روشنی کی طرح ہر مشکل موقع پر روشنی پیدا کرتی ہے۔

اس کے بعد، علی نے اپنی دوستوں کو بھی کمرے میں بلیک ٹیبل لیمپ کی خوبصورتی کے بارے میں بتایا۔ ان کی دوستیوں کو بھی وہ لمحے یاد آگئے جب وہ کمرے کو خوشی سے دیکھ رہے تھے۔

علی اور اس کی دوستیاں کمرے میں اوقات گزارنے لگے، اور وہاں کی روشنی اور خوبصورتی کا لطف اٹھاتے۔ وہ اپنی خوابوں کی تکمیل کے لئے اس کمرے میں کام کرتے، ہوم ورک کرتے، اور خوشی سے وقت گزارتے۔

ایک دن، ایک معلم آئیں کرنے والی ہیں تاکہ علی کی تعلیم میں مدد کریں۔ وہ معلم کمرے میں آئیں اور دیکھا کہ کمرے کی روشنی اور لیمپ کی خوشبو نے کمرے کو کتنی اچھی اور متعلقہ جگہ بنا دی ہے۔

معلم

نے کہا، “یہ کمرا تو بہت ہی خوبصورت ہے اور اس کی روشنی اور بلیک ٹیبل لیمپ کی خوشبو نے اس کمرے کو جنم دیا ہے۔ علی، تمہیں تعلیم میں کامیابی حاصل کرنے کا بھی امکان فراہم کرتی ہے۔”

علی نے اپنے دل کی باتیں سن کر بہت خوش ہوا۔ اس نے معلم سے مذکورہ بلیک ٹیبل لیمپ کی کہانی سنائی، اور معلم نے اس کے ساتھ بہت معنوی باتیں شیئر کیں۔

کچھ مہینے گزر گئے اور علی نے اپنی تعلیم میں بہترین نتائج حاصل کیے۔ وہ اپنی ماں، دوستوں، اور معلم کے ساتھ اپنی کامیابی مناسبت منا چکا تاکہ وہ ان کا شکریہ ادا کر سکے۔

کمرے کی روشنی اور بلیک ٹیبل لیمپ کی خوبصورتی نے علی کی زندگی کو بہترین طریقے سے روشن کیا تھا۔ یہ لیمپ نے اس کے کمرے کو نہ صرف روشن کیا بلکہ اس کے دل کو بھی روشن کیا۔

یہ کہانی ہمیں یہ سکھاتی ہے کہ چھوٹی چیزیں بھی ہماری زندگی میں بڑا اثر ڈال سکتی ہیں۔ بعض اوقات ہمیں اپنے گردین کے چھوٹے چھوٹے لمحے اور چیزوں کی قدر کرنی چاہئے جو ہماری زندگی کو خوشی اور روشنی سے بھر دیتی ہیں۔

Leave A Reply

Please enter your comment!
Please enter your name here